Generelt

Er du en trendsætter eller nogen der vil være venstre bag?

For nylig, havde jeg en samtale med en ven i San Francisco Bay-området, der har ejet sin forretning i næsten 30 år. Efter at fange på familien og alle vores kæledyr, endte vi med at tale om business. Fornuftigt siden år siden vi samarbejdede på mange vellykkede store underholdning begivenheder i Bay Area.

Vores samtale var om hverdagens tendenser, der er ved at ændre ansigt af business. Vi talte også om utallige antallet af virksomhedsejere, sælgere, ledere og iværksættere, der vælger at leve stedet for “business as usual” uden fuldt ud at forstå hvor stor betydning af tendenser på vores økonomi.

Tænke over nogle af de tendenser, der har påvirket stort set alle du kender. År siden, med indførelsen af pengeautomater mange mennesker var tilbageholdende med at bruge dem eller straks forstået den magt og fordel, der fulgte med brugervenlighed. Ingen tvivl om, ændrede de ansigtet af Bank for evigt.

Faktisk, jeg holder af oprindelsesbetegnelse som den allerførste bruger ATM foran Bank of America gren i en lille by langs floden russiske jeg boede indtil 1991. Jeg husker den dag i dag hvad et spændende øjeblik, var for mig og bank personale. Du kan fortælle, jeg nogle gange er let Moret og underholdt. Og endnu, for byen var en virkelig big deal. Det var et vendepunkt.

Da først at blive introduceret, pengeautomater blev så almindeligt som videobåndoptagere, kassettebåndspillere, og opvarmede curlere. Som med alle de elementer, der er nævnt, herunder pengeautomater, er hver blevet udfaset ved mere progressive elementer og måder at drive forretning. Videobåndoptagere til DVD-afspillere, kassette spillere til CD-afspillere, opvarmede curlere krøllejern eller hår stilarter, der ikke kræver curling. ATM-maskiner gør måde at debet-kort og Internet banking.

Har du tænkt over tendenser, der påvirker den måde, du gør forretning? Det ophører aldrig med at forbløffe mig hvor mange hjem baseret og små virksomhedsejere ikke give denne meget tanke. Eller selv om de ved noget er truende overhead, de foregiver den ikke findes.

Faktum er, er der en kæmpe trend du ikke kan ignorere. Hvis du gør, kan jeg love, det er kun et spørgsmål om tid, før du er så langt bag det kan være for sent at indhente. Det er brugen af internettet i din samlede marketing-strategi.

Desværre, mange mennesker, der kører et hjem baseret eller lille virksomhed handle som struds med hovedet i sandet. Forhåbentlig, du er ikke en af disse mennesker.

Mange mennesker tror hvis de foregive noget ikke eksisterer det vil bare gå væk. Ikke så med E-marketing. Det bliver mere og mere udbredt hele tiden.

Jeg begyndte at bruge internettet i mine marketing år siden. Jeg havde min første Ezine, før der var sådan et navn til den. Som jeg reflektere over væksten i min virksomhed i de sidste par år, ved jeg, ud over en skygge af tvivl, ikke havde det været for mange af de E-strategier jeg gennemført, jeg ikke ville være i erhvervslivet.

Jeg ved også, at jeg ikke kan hvile på min laurbærrene og hverken kan du. Det er vigtigt at holde oven på de oplysninger, der er tilgængelige. Indrømmet, er det svært at vide, hvad du har brug at lære, fra hvem og Hvornår nok er nok. Her er et par anbefalinger om, hvad du kan gøre.

Se på, hvad dine konkurrenter gør på internettet. Hvordan ser deres site, som har systemer på plads til konsekvent markedet til deres kunder, og ser de ud til at være førende måde.

Tilmeld dig online Ezines, at holde dig ajour med tendenserne. Er nogle fremragende ressourcer og

Lær alt hvad du kan om hvordan markedet ved hjælp af internettet. Uanset hvad dit produkt eller service er du har brug at vide, hvordan du bruger internettet til at vinde større markedsandele.

Faktum er, meget få mennesker kan undgå at bruge internettet i deres samlede marketing-strategi. Dette betyder ikke, du nødt til at gå fra A til Z i et spring. Det betyder, at hver dag, du skal gøre noget for at øge din viden base. Måske du har brug at bringe en person om bord på hvem der har den viden, du har brug for. Uanset hvad du beslutter dig, træffe beslutning om baseret på at være proaktiv snarere end reaktiv.

Som du er tror om 2005, det spørgsmål, du skal stille, “Vil 2005 være det år, jeg er kendt som en trendsætter, eller en person, der fik efterladt?” Jeg ved, hvad mit svar vil være.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *