Generelt

De ultimative salg Tip – Give op behovet for at sælge

De fleste business mennesker vil fortælle dig, at sælger ikke er deres favorit aktivitet. Lad os udforske en måde at se på processen med salg en smule mere positivt.
Hvad enten vi kan lide det eller ej—er”vi alle i salg”. De fleste af os har en intern dialog om både at sælge og lukning, der er mindre end positive. De fleste af os tilgang til salg del af vores business håber vi ikke “kommer ud som en sælger.”
De fleste af os hader at blive solgt til. De fleste af os er nødt til at sælge for at leve. De fleste af os er klar over, at for at holde forretningen kørende, vi skal sælge. Jeg foreslår, at du giver op der skal sælge.
Bemærk venligst at jeg ikke bede dig om at give tilsagn om at sælge, men snarere at skulle sælge. Den sværeste tid at gøre noget er, når du skal.
I den reviderede udgave af hans bog “Menneskets søgen efter mening” opfandt noterede psykiater og forfatter Victor Frankl udtrykket “Paradoksal intentionalitet”. Han definerer “Paradoksal intentionalitet” som “dobbelt at frygte bringer om, hvor man er bange for, og at hyper-hensigt umuliggør, som man ønsker.”
Med andre ord, hvis du har brug at gøre noget gør det opgaven meget vanskeligere. Frankls afhandling kan bedst illustreres ved et eksempel, som vi alle kan identificere.
Sidste gang du havde brug at få til at sove, fordi du havde noget vigtigt at gøre den næste morgen… hvor nemt var det at få til at sove? Sidste gang du havde brug at holde sig vågen til slutningen af en film… hvor let er det at holde sig vågen?
Så gentager jeg… opgive skal sælge. Være indstillet på 150% for salget, men undgå at blive bundet til “resultatet” at gøre salget.
Dette er i modsætning til hvad mange af os har lært. Men hvis du se dig selv som en “Problemløser” snarere end en “maker salg” dette koncept vil gøre meget større mening.
Jeg definerer et problem som, “noget, der foreligger, når der er forskel på hvad du har og hvad du ønsker.” Min definition af business er, “Evne til at løse andre menneskers problemer og få og opnå en fortjeneste.”
Lukningen er “evnen til at skabe et miljø, hvor udsigten kan komme til den konklusion, at vores produkt eller tjeneste vil løse sit problem.”
Baseret på disse definitioner, bliver vores job en proces, hvor vi først afdække om udsigten har slags problemer vores virksomhed løser. Næste vi nødt til at finde ud af hvis udsigten virkelig mener, at der findes et problem (og det er vigtigt at lade udsigten være dommer.)
Hvis udsigten mener at der er et problem, og at problemet er tilbøjelige til at forårsage monetære eller følelsesmæssige ofre, han eller hun vil være mere åbne over for at have nogen, der kan være tillid til hjælp opklare opgave. Med andre ord, begynder udsigten at lukke handlen.
Din udsigt vil begynde at overbevise og påvirke du at der er behov for din hjælp. Han eller hun vil blive kilde til salg-præsentation og nære. Så baglæns lyder som det kan synes… Det er virkelig den måde det virker.
Fordi ansvaret for overbevisende og påvirker antages villigt ved udsigten næsten alle de stress og negativitet vi forbinder med forsvinder sælger bogstaveligt.
Brug denne fremgangsmåde til at sælge, og du vil se en stor forskel. I stedet for en dag fyldt med forsøger at sælge ting til mennesker, vil du få at løse borgernes problemer. Dette er en meget mere behagelig måde at nærme sig den solgte del af din virksomhed.
I Resumé… opgive skal sælge og tænke på dig selv som en magisk Problemløser.
Copyright 2005 Ike Krieger

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *